Mai no es deixa de somiar (Capítol 18)

15:00 Unknown 0 Comments

Vaig estar esperant l’Addy tota la tarda. Les hores passaven  i jo ajegut al meu llit trencant-me el cap. Al final vaig mirar el rellotge i vaig veure que era hora d’anar a sopar.  Al arribar al menjador em va venir l’Addy dient que no havia parat en tot el dia. Em va preguntar que perquè nescecitava parlar amb ella i jo li vaig dir que no era el lloc més adequat. Vam quedar despres de sopar a la mava habitació.
De sopar hi havia sopa de fideus i estofat de vedella. Ho vaig agafar i vaig anar a seure amb la Judith i tota la seva colla. Estava am tots els caps. M’hi vaig asseure i em van saludar tots, estaven parlant de que demà obririen la nova planta d’entrenament. Era una plata que estava escavada molt més fonda que el manjador i que hi hauria una piscina i un gimnas d’ultima genenració amb unes màquines pensades per entrenar-nos per a lluites. Eren de realitat virtual i consistien en uns ologrames que imitaven persones. Tots estaven molt orgullosos d’haber pogut construir aquesta planta ja que al principi va suposar uns petits problemes d’estructura.
Van dir  que demà a primera hora havia de presentar-me a la sala de reunions per ignagurar la sala. M’havien escollit a mi per a probar totes les màquines i la piscina.

Al acabar el sopar vaig anar a la meva habitació a esperar a l’Addy. Ella ja hi era i estava esperant a la porta.

0 comentarios: