Un xic de món (Introducció)

0:00 Unknown 0 Comments


-Laia, vols que anem de viatge?
“Ei Òscar, no et sembla que ens observan. Sí, si, tu. El de fora la pantalla!!! Per cert, jo  sóc en Pol, ell el meu bessó Òscar i ella la nostra germaneta Laia.”

 “Vols que t’expliqui un secret??? Nosaltres ja em estat a París, a Atenes… i a molts més llocs…. Els pares van marxar un cap de setmana i …”

 Anem 2 anys enrere

Era dissabte i feia molta xafogor. La Laia no parava de dir que tenia calor i tots tres suàvem a dojo. Vam decidir anar a la piscina, per primera vegada, sols.
Un cop allà vam entrar a corre cuita directes cap a la piscina petita (perquè a la gran no hi podíem pas anar, amb la Laia). No ens vam treure ni la roba, ni tan sols ens vam posar les ulleres. Vam deixar les tovalloles al terra i vam entrar.
Vam estar miga hora jugant, saltant, esquitxant-nos, fins que…. ei mireu aquella piloteta.
D’aspecte, semblava d’aquelles pilotes petites que voten tant, però brillava, brillava amb una intensitat mai vista.
Sense dir-nos res, ens vam anar apropant fins que la Laia la va agafar i YUPIIIIIII.


Va ser uns sensació brutal. ELS PEUS NO EM TOCAVEN A TERRA I AL VOLTANT ERA DE COLORS, MOLTS COLORS. Va durar uns instants. Tenia por i alhora diversió, il·lusió.

De cop em vaig caure. Quina patacada em vaig fer. Però, hi la piscina? Hi ha no hi era. Només hi havia una gran torre. Uauuu, és la torre Eiffel, vaig sentir a dir a l’Òscar. I si, érem a París, tots tres sols!!!

“Quan van passar 24h Vam aparèixer a la piscina. Allà només havia passat 1h !! Això si, ens vam endur la bola de llum a casa, envolicada en un mocador. I ara podem viatjar molt!!         I sols!!! :-)

0 comentarios: