Mai no es deixa de somiar : Capítol 1

12:25 Unknown 0 Comments

D'ençà que vaig néixer em vaig trobar en un món estrany, la gent només pensava en treballar i eren tots una colla de pessimistes. Ai, Jo sóc en Marc un noi de 16 anys alt i prim. Sempre estic investigant i intentat entendre aquest comportament. Ja se que pensar en el treball està bé i s’ha de fer però el que jo tenia al voltant no era gent que treballava quan tocava i prou, jo estava enmig d'un munt de persones que estaven obsessionades per la feina, allò era una addicció. La seva vida era anar de casa a la feina, fer més hores que un rellotge i després tornar a casa a sopar i dormir. I el cap de setmana es llevaven d’hora per netejar tota la casa i preparar tot el menjar de cada dia de la setmana. A mi m’estranyava perquè jo no era com ells jo era una persona que no m’agradava això de treballar tan i no em sortia de dins com als meus germans, pares, cosins, tiets... era com si jo fos diferents a tothom, tenia una manera de fer i de pensar diferent de tots ells. A través de tot això vaig sospitar que alguna cosa no m’acabava d’agradar i vaig decidir investigar una mica. Un dissabte quan la meva mare estava netejant la casa jo em vaig posar al seu costat: - Hola mare- li vaig dir - Hola Marc- em va dir ella - Mare, et puc fer una pregunta?-li vaig preguntar - Si, és clar- va dir fent una cara estranya - Per què treballeu tant? - Perquè ens han confiat una feina i s’ha de complir, pensa que una persona m’ha confiat una feina que he de complir! - explicà amb una cara de satisfacció - Ja, però al teu contracte diu 8 hores diàries i no 15!- vaig exclamar - Però m’encanta treballar, em surt del cos -va dir Vaig deixar aquí la conversa perquè no en trauria res de bo. Aquí hi havia alguna cosa que no trobava bé. Tota la ciutat treballava un munt d’hores menys una persona, l’alcalde: en Jonas Fertes. Era un senyor d’uns 40 anys que sempre que el veia estava assegut a una cadira amb unes senyores al seu costat. Vaig decidir investigar-lo.


PER LLEGIR EL CAPITOL 2 SORTIRÀ LA SETMANA QUE BÉ AMB NOVES IL·LUSTRACIONS. SAPIGUEU QUE SEMPRE PODEU POSAR UN COMENTARI.